تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۱۰

هنر زندگی

در این سایت به دنبال آن هستیم تا مطالبی را باهم مرور کنیم که حاصلش بهتر شدن حالمون ، روابط خانوادگیمون ، دوستی هامون و بطور کلی زندگیمون باشه
هنر زندگی

« هنر زندگی»  1

 
 
 سلامی چو بوی خوش آشنایی بر هم محله ای های عزیز و دوست داشتنی خودمون!
 حالتون چطوره؟ خوبید؟
با یک کمی لبخند بر روی لب ، آماده میشیم تا خودمون حال خودمونو خوب کنیم چون که خوبی حال همه ما بستگی زیادی به روش و منش و رفتار خودمون داره!
 البته درسته که محیط اطرافمون و انسان های پیرامونی ما نیز برای داشتن حال خوب در ما، وجودشان و نحوه ی برخوردشان بسیار موثر است، اما یادمون نره که این ماییم که می توانیم با انتقال یک انرژی مثبت و حال خوب به اطرافیان، بزرگترین لطف و محبت رو در حق خودمون بکنیم و محیط اطراف را برای مساعدتر شدن حال خودمون آماده کنیم.
با این مقدمه خواستیم خدمتتون عرض کنیم که در قسمت « هنر زندگی»  در این سایت به دنبال آن هستیم تا مطالبی را باهم مرور کنیم که حاصلش بهتر شدن حالمون ، روابط خانوادگیمون ، دوستی هامون و بطور کلی زندگیمون باشه .
 در نظر بگیرید همون اول صبح که از خواب بیدار میشیم و اولین ارتباط ها را با اعضای خانواده با سلام و صبح بخیر آغاز می کنیم، اگر از همون موقع تصمیم گرفته باشیم که خوش برخورد بوده و با هر کس چاق سلامتی
خوبی داشته باشیم، مطمئن باشید که روز خوبی رو ابتدا برای خودمون تدارک دیده ایم، سپس باعث خواهیم شد تا دیگران نیز با رویارویی با ما، حس بسیار خوبی بهشون دست بده و آنها هم روز خوبی داشته باشند.
شما به عنوان هر کسی که در خانواده حضور دارید، پدر هستید یا مادر، فرزند هستید یا عروس و داماد و یا نوه، می توانید این نقش را به خوبی ایفا کنید و در به وجود آوردن یک حال خوب و مساعد برای همه و خودتون سهیم و شریک باشید. چنین آدمی وقتی پاشو از خونه میذاره بیرون و وارد محله و جامعه میشه با همین روحیه مثبت و لبخند روی لب تاثیر بسیار مثبتی روی تمام مخاطبین خودش میذاره. این آدم مثل یک بمب انرژی و مشعل نورانی داره حرکت میکنه و دائم داره به اطراف خودش انرژی مثبت میده و همه جارو روشن و روشن و روشن تر میکنه. بنابراین همون تصمیم ما که از اول صبح می خواهیم آدم مثبتی باشیم و روحیه مثبتی داشته باشیم با لبخندی که بر لب داریم باعث میشیم تا با دیگران نیز مثبت برخورد کنیم و همینطور رفته رفته در اطراف ما گویی هاله ای از انرژی مثبت و خوش برخوردی شکل می گیره و دیگران را تحت تاثیر خودش قرار میده.
به دست آوردن و داشتن چنین روحیه و حالی برای هیچ کس سخت نیست و همه میتونیم برای داشتن چنین رفتاری تمرین کنیم. حالا بیایید امتحان کنیم ببینیم میشه یا نه!؟
 شاد و پرانرژی و سرحال باشید و در پدید آوردن شور زندگی و بکارگیری شعور در زندگی موفق باشید.
 
 فاطمه موسوی - روانشناس
شاهین نوش آبادی - مشاور
 
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

دکتر ناصر مهدوی: گاهی برای ساختن یک زندگی خوب ؛ باید گذشته را از آن خودمان کنیم و از فرزانگان و فرهیختگان والا ؛ درس های بزرگی بیاموزیم....
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر