کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست های شورای ورزشی در محلات نه گانه منطقه 16

7 خرداد 1401 ساعت 18:15

سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، اظهار داشت: احیاء و توسعه ورزش محله ای با تشکیل شورای ورزشی در محلات نه گانه از اولویت های اداره تربیت بدنی منطقه است.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی با تأکید بر برگزاری مسابقات در رشته های مختلف ورزشی گفت: می بایست از برگزاری برنامه های ورزشی به صورت متمرکز در سالن‌های مرکزی شهرداری اجتناب کرد و مکان برگزاری برنامه‌ها و مسابقات را بر اساس پتانسیل‌ها و استعدادهای بالقوه هر یک از محلات نه گانه تعیین و برنامه ریزی کرد.
 



ابراهیمی مدیر اداره تربیت بدنی منطقه نیز با اشاره به برگزاری جلسات شورای ورزشی به صورت مستمر در محلات گفت: در این جلسات انعقاد تفاهم نامه ها، برنامه ریزی ها، همکاری های مشترک و هماهنگی های اجرای برنامه ها برای برگزاری مسابقات بین مساجد و محلات در قالب مسابقات ورزشی قهرمان محله دنبال خواهند شد، تشکیل شورای ورزشی محلات متشکل از بانوان، آقایان، نمایندگان مساجد، مدیران مدرسه و همه فعالان محله و ... است و هدف از برگزاری این جلسات این است که از همه ظرفیت های موجود در محلات جهت توسعه فعالیتهای فرهنگی و ورزشی بهره مند گردیم.
او خاطر نشان کرد: تکلیف و رسالت ما رونق و گسترش ورزش محلات است و در این راستا با اتخاذ نگاه و رویکرد سلامت و نشاط اجتماعی می بایست، تقویت باشگاه های محلی و تیم های مساجد و سالم سازی جامعه را در اولویت برنامه ها قرار دهیم.
 


کد مطلب: 556

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/556/نشست-های-شورای-ورزشی-محلات-نه-گانه-منطقه-16

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com