کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صدور احکام خلع ید از سه مدرسه در آستانه سال تحصیلی جدید

بلاتکلیفی بیش از هزار دانش آموز در منطقه 16 آموزش و پرورش

7 مرداد 1400 ساعت 13:12

احکام خلع ید از سه مدرسه با بیش از هزار دانش آموز ، خانواده ها را سرگردان کرده است


 

بلاتکلیفی صدها دانش آموز در آستانه سال تحصیلی جدید
 
 بر اساس اخبار رسیده به سایت "نازی آبادی ها" احکام خلع ید سه مدرسه در منطقه علی آباد جنوبی در منطقه 16 آموزش و پرورش صادر شده است. اجرای این احکام در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از یک هزار دانش آموز را در بلاتکلیفی و آوارگی قرارداده و موجبات نگرانی خانواده های بسیاری را ایجاد خواهد کرد.

 مصطفی پالیزدار، رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۶ تهران در پی احکام صادره، موارد فوق را به شورای تامین استان تهران منعکس نموده و شورای تامین حکم توقف اجرای حکم را تا پایان مرداد ماه صادر کرده و به دادگستری تهران ابلاغ نموده است.

 بر طبق احکام قضایی، مدارس خلع ید شده دبستان دخترانه ابتدایی اخلاص، دبیرستان پسرانه متوسطه دوره اول علامه امینی و مجتمع آموزشی استثنائی دخترانه کوشا ( ابتدایی ، متوسطه اول ، متوسطه دوم ) می باشند.

لازم به ذکر است دبستان دخترانه اخلاص ( دوره اول و دوم ) تنها دبستان دخترانه در فاصله فهیم آباد تا علی آباد جنوبی است. این دبستان به تنهایی درسال گذشته 650 دانش آموز داشته و درسال جاری تا کنون از 750 دانش آموز نام نویسی به عمل آورده است.

 حال این سوال مطرح است که آیا آموزش و پرورش طی دو ماه آینده خواهد توانست جایگزینی برای این مدارس پیدا کند؟ به ویژه اینکه مدارس مذکور در منطقه ای محروم واقع شده و امکان انتقال محصلین به دیگر مدارس وجود ندارد.
 


کد مطلب: 169

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/169/بلاتکلیفی-بیش-هزار-دانش-آموز-منطقه-16-آموزش-پرورش

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com