کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بانوان والیبالیست منطقه 16 قهرمان شهر تهران شدند

20 اسفند 1401 ساعت 16:21

سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16، از قهرمانی بانوان والیبالیست منطقه در مسابقات فرامنطقه ای قهرمان شهر مناطق 22 گانه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی با اعلام این خبر گفت: برگزاری مسابقات ورزشی به عنوان یکی از راهکارهای اساسی در غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد پیوستگی در تشکل های اجتماعی محله و تحکیم روابط اجتماعی دارد.
وی افزود: نقش زنان در توسعه سلامت و نشاط برای جامعه چنان است که نمی توان بدون حضور این قشر به توسعه ورزش همگانی و دستاوردهای ناشی از آن یعنی ایجاد سلامت ، نشاط، پویایی و نیز تأمین امنیت اجتماعی امیدوار بود.
زهره یزدانی مدیر ورزش بانوان منطقه با اشاره به حضور و استقبال چشمگیر بانوان و برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی شهر در مناطق 22 گانه گفت: این مسابقات با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، ایجاد نشاط و شادابی و سلامت ورزشکاران، ایجاد انسجام اجتماعی بین شهروندان، توسعه و ترویج سبک زندگی فعال به عنوان جنبه ای از سبک زندگی ایرانی-اسلامی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ... برگزار شد.
مدیر ورزش بانوان منطقه خاطر نشان کرد: مسابقات والیبال قهرمان شهر در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که بانوان والیبالیست منطقه 16 قهرمان شهر تهران شدند.
 


کد مطلب: 1043

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/1043/بانوان-والیبالیست-منطقه-16-قهرمان-شهر-تهران-شدند

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com